Նախագծի մասնակիցներ` 5 տարեկաններ
Նպատակը`
Սովորողների ինքնաճանաչման միջոցով նպաստել միջավայրի ադապտացմանը (յուրացմանը), անհրաժեշտ փոխհարաբերությունների (սովորող-սովորողներ, սովորող-ուսուցիչ) հաստատմանը՝ զարգացնելով սովորողների ինքնուրույնությունն ու ինքնասպասարկման հմտությունները: Ինչպես նաև, սովորողների ընտանիքներին ներգրավելով ուսումնական աշխատանքներում՝ դարձնել կրթական ծրագրի պատասխանատու:
Խնդիրները`
- Բանավոր խոսքի զարգացում
- Ներկայանալու, ծանոթ մարդկանց ներկայացնելու ունակության ձևավորում
- Պատմելու, վերապատմելու ունակության զարգացում
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- Մաթեմատիակական հասկացությունների ձևավորում
- Մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների ձևավորում
- Անձնական հիգենիա
Լեզվագործունեություն`պատումներ, զրույց-քննարկումներ
- Ողջույն, ես եմ
- Իմ ընտանիքը
- Ում անունն է իմ անունը
- Երբ ես փոքր էի
- Մայրիկիս, հայրիկիս մասնագիտությունները
- Իմ տատիկն ու պապիկը
- Իմ սիրելի խաղալիքը
- Իմ սիրած գույնը, միրգը, կերակուրը…
- Ես նման եմ…
- Ես ուրախանում եմ, երբ…
- Ես տխրում եմ, երբ…
- Ես կարողանում եմ
Մաթեմատիկական գործունեություն
Ես կարողանում եմ հաշվել, չափել, կշռել, համեմատել.
- ընտանիքի անդամներին ըստ հասակի, ըստ տարիքի, ըստ սեռի
- մեր տունը մոտ է կամ հեռու
- շենքի հարկերը, սենյակների քանակը
- քանի ոտնաչափ է իմ ննջասենյակը
- քանի թիզ է իմ անկողինը, նոթբուքը, գրասեղանը
- քանի մատնաչափ է իմ, մայրիկիս, տատիկիս, քույրիկիս մազերը
- հասակաչափով հասակներն ենք չափում
Բնագիտական գործունեություն
- Իմ մարմնի մասերը
- Հետազոտություն խոշորացույցով
Տեխնոլոգիա-խոհանոցային գործունեություն
- Մրգային կերպարներ, աղցան
- Բանջարեղենային կերպարներ, աղցան
Կավով ծեփել
- ընտանիքի անդամներին
- սիրած միրգը և բանջարեղենը
- սիրած խաղալիքը
Մեդիատեխնոլոգիա
- Ծանոթացում paint նկարչական ծրագրի աշխատանքային գործիքներին, դրանց կիրառում, նկարների ստեղծում
Ես կարողանում եմ paint ծրագրով նկարել
- Ես այսպիսին եմ
- Իմ ընտանիքը
- Իմ սիրելի խաղալիքը
- Իմ սիրած գույնը, միրգը
- Ես նման եմ
- Ես ուրախանում եմ
- Ես տխրում եմ
Երգ-պար
Ազգային երգեր, պարեր սովորել
Մարմնակրթություն
Ազգային, բակային խաղեր խաղալ
Սոցիալական
Եսկարողանումեմհարցում անել տանը`հարազատների, տատիկ-պապիկների, ծանոթ-բարեկամների հետ
Նախագծիընթացքումօգտագործվողթվայինմիջոցներ`
- էլեկտրոնային գրատախտակ
- Նեթբուք
- Ձայնագրիչ
- Թվային ֆոտոապարատ
Նախագծի արդյունքում
Ստեղծվում են լուսանկարներով և paint ծրագրով նկարների ֆոտոշարեր, աուդիո և վիդեո նյութեր: